Zwroty i reklamacje

 Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ARGOSA PaulinaPokryszka-Karczewska
3 Maja 43
23-400 Biłgoraj

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ARGOSA PaulinaPokryszka-Karczewska
3 Maja 43
23-400 Biłgoraj

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Rozpatrywanie reklamacji.

 Reklamacje i zwroty rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

Zwrot środków zostanie dokonany w zależności od  wybranej formy płatności przy zamówieniu:

- dla przelewów tradycyjnych przelewem zwrotnym na numer rachunku z którego przyszedł przelew;

- dla płatności dokonywanych przez przelewy24.pl nastąpi zwrot w tej samej formie płatności w jakiej opłacany był zakup produktów;

- dla płatności paypal.pl zwrot nastąpi na konto z którego była wpłata;

- dla płatności gotówkowych gotówką lub przelewem jeżeli takie będzie życzenie kupującego;

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl